Translate

Visitors

counter

Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2012

Καφές "ευφραίνει καρδίαν"



Ε ναι λοιπόν!Ο καφές κάνει καλό στην καρδιά μας.
Όοοχι με τον τρόπο που καταλάβατε παθολογικά,με τον άλλο τρόπο.
Είναι κάτι μέρες ρε παιδί μου,που σηκώνεσαι το πρωί,ανάλαφρη,με χαρά,γεμάτη όρεξη(όλως παραδόξως όχι για φαΐ ) αισιοδοξία και νιώθεις ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα.Σηκώθηκα και εγώ που λέτε τη συνηθισμένη ώρα 7 παρά,και ενώ έπλενα τη μούρη μου,κάτι με έτρωγε μέσα μου,κάπως έπρεπε να εκμεταλλευτώ την καλή μου διάθεση.Έτσι έκανα την ¨επανάσταση της νοικοκυράς¨ !!!
 Όχι δεν βγήκα στους δρόμους με τη ρόμπα φωνάζοντας φεμινιστικά συνθήματα(ξέρω ότι κάτι τέτοιο σας ήρθε στο μυαλό)απλώς είπα να πάρω ένα day off βρε αδερφέ.
Παράτησα όλες τις δελεαστικές σκέψεις που μου 'ρχονταν στο μυαλό,μαγείρεμα,σκούπισμα,σφουγγάρισμα και τα συναφή,καθώς ντυνόμουν και επικεντρώθηκα στο τι χρώμα σκιά ταιριάζει με το λαδί μπλουζάκι μου.Το επόμενο μισάωρο με βρήκε στο σπίτι της Δωροθέας μαζί με τα κορίτσια, να πίνουμε καφεδάκι και να συζητάμε για τα φυντάνια μας,το σεξ,τις σπανακοτυρόπιτες,τον Τσίπρα και το ίντερνετ.
Ύστερα από έναν τρίωρο παρλαπιπατζίδικο οργασμό (είχαμε αιώνες να βρεθούμε) πήρα τον δρόμο της επιστροφής.Στη διαδρομή δεν περπατούσα,πετούσα.Ο ήλιος έκαιγε (μας έκανε ευτυχώς τη χάρη)κόσμος πηγαινοερχότανε,οι δρόμοι γεμάτοι,το χαμόγελο κολλημένο στο στόμα από το πρωί.
Πήγε να με επισκιάσει ελαφρώς η σκέψη ότι το παιδί θα γυρίσει από το σχολείο και δεν θα βρει φαΐ,αλλά δεν πτοήθηκα.Οι τηγανητές πατάτες με τ 'αυγά και την χωριάτικη που φάγαμε για μεσημεριανό νόμιζα ότι δεν είχα ξαναφάει καλύτερες,με δικαίωσαν πλήρως.Με τα μικρά πράγματα χαίρεσαι σ'αυτή τη ζωή.Αυτές οι μικρές στιγμές απόλαυσης που λιώνουν στο στόμα σαν καραμέλα βουτύρου...
Και η καλή διάθεση συνεχίζεται...


Υ.Γ  Ηθικό δίδαγμα : Ο καφές κάνει καλό στην υγεία.Δεν ξέρω για την άλλη,αλλά στην ψυχική μας υγεία σίγουρα κάνει καλό.





2 σχόλια:

  1. Αν σου πω πως μου άνοιξες την όρεξη για πατατούλες, αυγό και χωριάτικη, τί θα μου πεις?
    Άντεεεεε! Και δεν έχει σχολάσει ακόμα ο Γιάννης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου πω να μην με κάνεις πολύ παρέα,γιατί το' χω αυτό το χάρισμα να ανοίγω ορέξεις!Φίλε Γιάννη να 'ξερες τι σε περιμένει...της μύρισε της Συριανής!

      Διαγραφή

I love comments