Translate

Visitors

counter

Τετάρτη, Ιουνίου 13, 2012

Το χτύπησα,το χτύπησα!!!

Ε, ναι λοιπόν η απόφαση είναι δύναμη,σε κάνει να θες να πετάξεις,νιώθεις ελεύθερος καθώς η ντοπαμίνη κυλάει στις φλέβες σου και βαράει στα κόκκινα.Γιατί έτσι ακριβώς αισθάνθηκα.
Κανα 2 χρόνια έχω που το σκέφτομαι.Θα μου πεις,τώρα?Ναι τώρα.Τώρα που το μυαλό μου(έτσι νομίζω εγώ,μη το δένεις και κόμπο)έχει δέσει,δεν είναι πια ρευστό.Σα τη μπεσαμέλ ένα πράμα...Τι να περίμενα κι άλλο?Άσε γιατί μετά από το πολύ δέσιμο μπορεί να κάνει και σβόλους...
Η απόφαση είναι δύναμη.Το studio είναι στην Τούμπα.Ένα φιλικό μοντέρνο περιβάλλον με κλασικά στοιχεία mix 'n' match και μπαρόκ άποψη.Οι ήχοι που ακούς από τα ηχεία είναι καθαρές αμερικανιές.
Από Beach Boys,μέχρι Elvis κάνουν τον ελαφροχέρη tattoo artist Miami να δημιουργεί με χαρά αριστουργήματα με άποψη.Και λέω 'άποψη' γιατί όοοχι φίλε πελάτη δεν θα κάνεις ότι θες εσύ.Θα το συζητήσουμε πρώτα.Σου ταιριάζει?Το σημείο που θα το χτυπήσεις είναι σωστό,διαφορετικό,πρωτότυπο?Το σχέδιο το θέλεις έτσι,αλλιώς ή αλλιώτικα?Θα το δοκιμάσεις πάνω σου,θα το βάλεις από δω και από κει να σου κάτσει.Γιατί άμα δεν σου κάτσει την @@μησες.Θα το κουβαλάς μια ζωή,για τέτοια είμαστε τώρα?Όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω.Θέλω να είμαι σίγουρη.Και εσύ φαντάζομαι.
Όσον αφορά τα τάληρα,αξιοπρεπέστατα.Με σεβασμό στο περιβάλλον και στη τσέπη μας.
Τσάκω και μια φωτο που την φιλοτέχνησε ο ίδιος ο Miami και την κότσαρε πινακίδα στο μαγαζάκι.


Παράδεισος σου λέω!!!

Υ.Γ. Οι παραπάνω απόψεις είναι καθαρά προσωπικές και σε καμία μα καμία περίπτωση δεν θα΄θελα να θεωρηθούν διαφήμιση γιατί δεν πήρα χρήματα για να τις δημοσιοποιήσω αφού δεν  γνωρίζω τους ιδιοκτήτες προσωπικά.Αν βέβαια θελήσουν να γνωριστούμε και μου κάνουν και μια καλή προσφορά...το ξανασυζητάμε χε χε χε !!!

Και για να σε βάλω στο κλίμα πέξτο δυνατά










7 σχόλια:

  1. μπραβο καλη μ χαρα στο κουραγιο σ εγω δεν το μπορω και σε θαυμαζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωω ευχαριστώ,αλλά δεν έκανα δα και κανένα κατόρθωμα είπαμε,όλα είναι θέμα απόφασης,αν το θέλεις πραγματικά δεν πρέπει να σε σταματήσει τίποτα.

      Διαγραφή
  2. ναι οκ καπως ετσι ειναι σε ολα τα πραγματα αλλα δεν το θελω με τπτ απαπαπαπα παντως μπραβο σ γενναια του βορρα
    και αν γινετε βγαλε την λεκτικη επαληθευση κουραζει και χανεις σχολια ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα μ'αρεσε 'το γενναία του βορρά' και σε ευχαριστώ για την υπόδειξη την βγάζω αμέσως έχεις δίκιο ότι κουράζει.

      Διαγραφή
  3. ειναι γενναιοι οσοι κανουν τοσα τατου απαπα καλε μπραβο για την βελονα πανε στο μπλογκ μου το αλλο και βρες τα κειμενα μ
    ας μιλησουμε για αγαπη λεγετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, χτύπησες φλέβα τώρα!
    Θέλω να κάνω tattoo, αλλά αυτός που θα μου το χτυπήσει πρέπει να είναι της απολύτου εμπιστοσύνης μου!
    Στη Σύρο, δεν έχω και πολλές επιλογές! Οι ντόπιοι tattoo artists δεν είναι και μέσα στις συμπάθειές μου και ο ένας που πραγματικά είναι καλλιτεχνάρα, είναι πρώην φίλος μου (φίλος, παρέα, πώς το λένε!) και φοβάμαι μην καταλήξω με κανένα άσχετο από αυτό που θέλω σχεδιάκι και τρέχω και δεν φτάνω!
    Τί λέγαμε? Α, ναι! Πάω σε άλλη ανάρτηση! Σου είπα τον πόνο μου και προχωράω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν άκου την πρόταση.Να πάρεις τον Γιάννη να ανέβετε για διακοπούλες κατά Σαλόνικα μεριά να σε δω και εγώ βρε παιδί μου.Με την ευκαιρία θα χτυπήσεις ένα στον Miami που είναι και δικό μας παιδί και θα 'χεις μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια,τι λες?

      Διαγραφή

I love comments